Monday, June 25, 2007

アイスクリーム (icecream)

孫のドラムレッスンの日、今日も一緒に付いていった。レッスン前にアイスクリームの専門店に立ち寄り、孫、娘、私とそれぞれ違うアイスクリームを注文した。私は山二つのチョコレートアイスクリームを食べた、これが結構美味しい、そして安い日本円で200円位かな、まだ食べられたが身体のことを考えやめた。
その後、孫はレッスン、娘と私は3軒の店をどんな物が売られているか見て廻った。いずれも大きな店で、45分の時間では見切れません。
Today's my grandson's drum lesson day. Once again I tagged along with him. Before the lesson, we stopped by an ice cream shop. My grandson, my daughter, and I, all ordered a different flavor. I ordered chocolate ice cream. It's really delicious and cheap compared with Japan - it's about 200 yen. I could eat more but I didn't want to get sick by eating too much ice cream so I didn't eat all. After the ice cream, my grandson went to the lesson and my daughter and I looked around the stores near there. All three stores we went were really big and I couldn't see all in 45 minutes.

1 comment:

Anonymous said...

琴弓もドラムをやっていた事を思い出しました!今はソロバンとピアノとスイミングとバレーボールと鼓笛とHIPPOをやっています!
毎日忙しい日々を過ごしています!
アイスはとてもおいしそうですね!
         聖子